W celu zbudowania odpowiedniej masy mięśniowej, potrzebny jest oczywiście dobrze rozplanowany plan treningowy. Musi on zawierać wszystkie potrzebne ćwiczenia, które pozwolą mięśniom rozbudowywać się. Oczywiście dieta jest również bardzo ważna. Najczęściej w jadłospisie górują węglowodany. Oczywiście spożywa się także odpowiednią ilość białek i tłuszczów. Optymalny plan treningowy na mase połączony z prawidłową suplementacją oraz aktywnością fizyczną, pozwoli w szybkim czasie cieszyć się sukcesami treningowymi.

Co zawiera plan treningowy na masę?

Plan treningowy na masę zawiera odpowiednie ćwiczenia, ilość serii i powtórzeń wykonywanych. Jest również rozpisany czas regeneracji a także dni, w których powinien przeprowadzony być trening. Dobrymi ćwiczeniami są te, które skupiają się na ruchach wielostawowych. Dobrymi ćwiczeniami są: martwy ciąg, wszelkie podciągania oraz wyciskania sztangi. Na rozbudowę ud doskonałe są natomiast przysiady.

Doskonały plan treningowy na zbudowanie masy mięśniowej

Doskonały plan treningowy na zbudowanie masy mięśniowej zawiera odpowiednią ilość ćwiczeń a także dużą ilość posiłków, w których nie brakuje różnorodności. Ważna jest także regeneracja potreningowa, gdyż bez niej nie ma mowy o sukcesie. W ramach regeneracji można korzystać z profesjonalnych masaży ćwiczonych partii ciała. Posiłki w takim planie są również mocno zbilansowane i cechują się one doskonałymi właściwościami odżywczymi. W jadłospisie takim królują jajka, ryże, kasze, mięso drobiowe typu kurczak.

Źródło informacji: https://kulturystyka.pl/